miércoles, septiembre 12, 2007

kokoteraino nago- I sent

Deviantart-etik hartutako irudia (original by BouncingSoulKaz)


Lanetik oso oso erreta etorri naiz. Jada aste bat horrela nabilen, koko-kokoteraino. Pasaden astean nere lankide batekin diskutitzen bukatu nuen, eta aste hontan... de Guatemala a Guatepeor esaten den bezela. Hasta el pico la boina, oiga. Oinak bulegoan masajeatzeA normala dela uste al duzue? Ba bai, nere bi begiekin ikusita. Eta hitz egiten hasiko banu...

Baina ya ez da bakarrik lana, baizik eta nere erlazio pertsonalak oso arraro dabiltza askenaldi hontan. Orain dela hilabete batetik hona lagun batek ez du nerekin hitz egiten. Zer egin diot? Auskalo. Nik neuk ezin asmatu, eta berak ez du esan nahi... hor konpon! Ya erabaki dut. Esango dut nahi dudadana nahi dudanean. Eta jendeak ez badu gustoko, hor konpon! I sent, Gurek esango lukeen bezela. Nik ya esan diot Gomaespuminglish-en "I sit" dela diotela, baina berak horrela ikasi zuela Cambridge-n erantzuten dit xD

Jendeak ez duela idazten dudana ulertzen? I sent. Jendeak borde bat naizela uste duela? I sent.

Badakidan gauza bakarra da hurrengo ostiralean hilabete ta erdi Japoniara noala... Jendeak enbidia duela? I sent!!! Gainera, i have the ruler!! Bleh!!

6 comentarios:

Alikuekano dijo...

Solo me he enterqado de "de Guatemala a Guatepeor" jajajajajajaja

Arrikitukis dijo...

y no has entendido lo de "hasta el pico de la boina?" pues mas o menos eso es el resumen de la entrada xDDD

;)

Barrax dijo...

???? Jorllll , cada dia me siento menos culto :bleh:

Arrikitukis dijo...

Barrax!!!!!!!!!!!!!! y la mayonesa??? XD

Alikuekano dijo...

Se me habia escapado lo del pico de la boina jajajajaja

barrax dijo...

arggg mayonesa no, no kiero mas mayonesa